Het Voetbal Conditie Protocol

 

ArenaFysio verzorgt een Voetbal Conditie Protocol voor alle voetballers. Dit programma is geschikt voor beginners, maar ook voor talenten die de volgende stap willen maken in hun carrière. Het protocol is namelijk zo opgezet, dat je jouw eigen intensiteit kan bepalen.

Het belangrijkste van een goed opgezette training is de warming-up. Want tijdens de warming-up activeer je alle spieren en gewrichten om de uiteindelijk training beter te kunnen doen. Besteedt daarom genoeg tijd om je warming-up te doen, zodat je veel beter kan trainen en jou uiteindelijke doel sneller kan halen: prof voetballer worden.

Het Voetbal Conditie Protocol is geschikt voor beginners, maar ook voor (top) talenten die de volgende stap willen maken in hun carrière.

Donec sed molestie leo. Suspendisse fringilla volutpat nulla, sed mollis dui congue placerat. Suspendisse pulvinar dapibus ullamcorper. Fusce suscipit mollis velit in interdum. Nullam ultrices, nisi eget interdum fermentum, justo felis sodales augue, eu ornare enim magna sit amet dolor. Aliquam lobortis sed risus in tristique. Ut ultricies magna nec tortor blandit dignissim. Etiam dignissim lectus nunc, vel mattis sem pulvinar in. Donec maximus dui eleifend gravida condimentum. Maecenas sollicitudin facilisis commodo. Phasellus a porttitor purus. 

Het belangrijkste van een goed opgezette training is de warming-up. Want tijdens de warming-up activeer je alle spieren en gewrichten om de uiteindelijk training beter te kunnen doen.

Mauris ullamcorper pulvinar porttitor. Sed in sodales dui. Maecenas faucibus viverra enim, vitae fringilla risus consequat nec. Phasellus venenatis id est in mattis. Sed eu urna nec felis consectetur maximus id quis ipsum. Ut eu velit eget erat laoreet commodo dignissim in purus. Suspendisse potenti. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Duis ut blandit erat. Praesent orci urna, pretium non iaculis in, fringilla vitae leo.

Vestibulum tincidunt sem non nisl porta, vel vestibulum sem blandit. Etiam nec mi vel erat viverra ultrices id sed quam. Maecenas ornare scelerisque justo vitae tempus. Suspendisse eleifend cursus iaculis. In tincidunt blandit congue. Duis rutrum tortor ut dui eleifend, vel sagittis eros lobortis. Nulla ultrices vitae erat at tincidunt. Aenean nec velit ultricies, faucibus sapien quis, cursus arcu. Pellentesque quis dolor sit amet eros lacinia imperdiet eget sit amet lacus. Maecenas ut quam velit. Curabitur et euismod justo. Fusce semper diam at urna fermentum consectetur. Donec ultricies lobortis metus ut elementum. Pellentesque tempor dui a dui lobortis efficitur.

 

De Warming-Up – Deel 1

  1. Core-Stability
  2. Elastiek Oefeningen
    1. Side Steps
    2. Walking Lunges
  3. Uitvalspassen
  4. Squats
  5. Wall Drills
  6. Neuro – Activation
    1. Side Jumps
    2. Front Jumps

Volg ons op de social media kanalen, voor toffe weetjes en informatie over gezondheid en fysiotherapie in het bijzonder.

Disclaimer: Deze informatie is met zorg samengesteld. Er kunnen echter zaken instaan die niet voor jou van toepassing zijn. Raadpleeg daarom altijd jouw fysio of arts wanneer je vragen hebt.

Copyright op dit document. Niets uit deze blog mag worden vermenigvuldigd. Delen van het document mag wel – graag zelfs.